NEWS & ARTICLES

Milano, město módních hříchů - Milano Fashion Week 2014

ARTICLE BY
Milano Fashion Week 2014


V rámci Mercedes–Benz Fashion Weeks jsem měl tu možnost dostat se na milánskou scénu a porovnat zákulisí těch nejlukrativnějších evropských (italských) módních značek. Milano je vyhlášené módní město. Každá módní značka, která chce být významnou, se snaží, aby ti měla alespoň svou pobočku, ne-li rovnou centrálu. Milano Fashion Week není pouze o přehlídkách různých značek, ale také i o možnostech navštívit jednotlivé centrály, prohlédnout si je, možnost podívat se pod ruky návrhářů, jak vznikají jednotlivé kolekce.

Centrála GUCCI

Za dobu svého pobytu jsem měl možnost podívat se pod pokličku hned několika nejznámějším světovým módním společnostem. Nejprve jsem navštívil centrálu značky Gucci, která se nachází na Via Montenapoleone, tedy v naprostém srdci milánské módní čtvrti. Butik GUCCI vám vezme dech, rozkládá se celkem na 1600 m2 a jeho design umocňuje ještě víc dojem luxusu. GUCCI je luxusní značkou věru právem, využívá ty nejlepší materiály a její design je vždy velmi moderní. Moc se mi líbila její nová kolekce, kterou předvedla kreativní ředitelka GUCCI. Je nazvána chlapecký romantismus a je plná jednoduchých stylových oděvních kousků v pastelově růžové, chrpově modré a odstínu tradiční keramiky celadon. Móda je to jednoduchá, na tělo, boty pohodlně s rovnou platformou, jednoduše nic přehnaného. Moc se mi ta jednoduchá sofistikovaná elegance líbila. Velmi originálně působily péřové modely.

Hotel BVLGARI

Na BVLGARI jsem byl velmi zvědav, mám je totiž velmi rád. Letos tato značka navíc slaví sto třicáté výročí od svého vzniku, a tak jsem byl zvědav, co si pro novináře módní společnost připravila. Namlsaný návštěvou u GUCCI jsem čekal něco podobného, ne-li ještě něco většího. Hotel BVLGARI Milano je pětihvězdičkový Resort a je zde skutečně nač koukat. I tento hotel naleznete na Via Montenapoleone a Via della Spiga, tedy v absolutním centru módního dění. Návštěva tu byla „vysoce“ módním zážitkem, jen je škoda, že servis pro novináře letos poněkud váznul. Je to škoda, protože to bylo to jediné, co bych do příštího Fashion Weeku vylepšil.

Centrála Jimmy Choo

Posledním místem, které jsem v Milánu navštívil, bylo zákulisí Jimmyho CHOOO. Tolik opěvovaný tvůrce dámské obuvi. Ve skutečnosti toho Jimmy Choo navrhuje a vytváří mnohem více. V nabídce má i kabelky a módní doplňky, Navrhuje navíc i pro muže. Pokud můžu srovnat, tak ze tří míst, které jsem tu navštívil, bylo toto nejslabší. Oproti oběma domům tu byla chabá prezentace i péče o novináře poněkud vázla. Škoda, a to jsem si říkal, že bych si nějaké boty dovezl domů. Tak nic.



Galerie